Aktuella frågor inom konsumentmarknadsföring
Tillfällen för denna kurs
-
Omfattning
15 hp
Tid
2025-01-20 - 2025-03-30 (heltid 100%)
Utbildningsnivå
Avancerad nivå
Kurstyp
Fristående kurs
Anmälningskod
MDU-13094
Särskild behörighet
Examen på grundnivå om minst 180 högskolepoäng varav minst 90 högskolepoäng med successiv fördjupning i företagsekonomi. Dessutom krävs Svenska B/Svenska 3 och Engelska B/Engelska 6. I de fall kursen ges på engelska ges undantag på kravet på Sv B/Sv 3.
Urval
Antal högskolepoäng
Vårtermin 2026
-
Omfattning
15 hp
Tid
2026-01-19 - 2026-03-29 (heltid 100%)
Utbildningsnivå
Avancerad nivå
Kurstyp
Fristående kurs
Anmälningskod
MDU-13094
Särskild behörighet
Examen på grundnivå om minst 180 högskolepoäng varav minst 90 högskolepoäng med successiv fördjupning i företagsekonomi. Dessutom krävs Svenska B/Svenska 3 och Engelska B/Engelska 6. I de fall kursen ges på engelska ges undantag på kravet på Sv B/Sv 3.
Urval
Antal högskolepoäng
Frågor kring utbildningen?
Hör av dig till kursansvarig om du har frågor kring kursens innehåll.
Universitetslektor i företagsek-inr marknadsföring/organisation
021-10 14 95