Mejl om att höja tillitsnivån på ditt studentkonto
I början av året skickar vi ut ett mejl till alla studenter med svenskt personnummer om att höja tillitsnivån på sitt studentkonto. Mejlet kommer från oss på MDU och du kan känna dig trygg med att följa instruktionerna i mejlet.
Nu ökar vi den digitala tryggheten på MDU. Därför behöver du bekräfta att det är just du som använder ditt studentkonto. Det går snabbt: gå till studentkonto, välj mellan att logga in med ditt BankID eller med ditt konto på antagning.se.
För att fortsätta kunna logga in i Ladok (och till exempel anmäla dig för tenta) behöver du ha höjt tillitsnivån innan den 23 januari.
Studenter utan svenskt personnummer
Du som inte har ett svenskt personnummer fortsätter logga in i Ladok som vanligt och behöver inte göra något.
Kontaktinformation
Kontakta Studenttorget om du har problem och behöver hjälp.
E-post: studenttorget@mdu.se
Telefon: 021–10 13 10